آژانس مسافرتی آرشان پرواز

ساخت وبلاگ

بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود.بالی جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان و بزرگترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند را به هم پیوند داده است و در نتیجه این وصلت خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردارگردیده است و مثل بسیاری از جزایر دیگراندونزی ، دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیائی که نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده است.

آب و هوای بالی استوایی بوده که مانند سایر مناطق استوایی تغییرات آب و هوا در آن بسیار اندک است و در کل طول سال دمای آن بین 20 درجه در شب تا 33 درجه در روز تغییر می کند البته بین ماه های دسامبر تا پایان مارس هوا گرمتر بوده و روبت بیشتر است ولی از ماه ژوئن تا سپتامبر که زمستان بالی است بادهای از سمت اقیانوس ارام شروع به وزش می کند که باعث می شود دمای هوا ختک تر باشد که طبیعتاً باید تورسیت پذیرتر باشد. هنرهای گوناگون همچون رقص، تندیسگری، نگارگری، چرمگری، فلزکاری و بویژه موسیقی سبک گامِلا در این جزیره در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور بالی , قیمت تور بالیتور لحظه آخری بالی و تور ارزان بالی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : تور بالی, قیمت تور بالی, تور لحظه آخری بالی, تور ارزان بالی, نویسنده : admin arshantour بازدید : 96 تاريخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:57

آژانس مسافرتی آرشان پرواز تور های کشور چین را با امکانات عالی برای رفاه مسافرین برگزار میکند. خدمات شرکت شامل برگزاری انواع تورها، رزرواسیون هتل، تهیه بلیط رفت و برگشت، صدور بیمه نامه برای ارائه به مسافران می باشد. برای سفر به کشور کهن چین لازم است اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید.

کشور چین در شرق قاره آسیا و غرب اقیانوس آرام واقع شده و جزو پرجمعیت ترین کشور ها میباشد. نام کامل این کشور جمهوری خلق چین بوده، واحد پول آن یوان نام داشته و مذاهب مردم بودیسم، مسیحیت، اسلام، تائوئیسم می باشد.

 

 

از جمله شهر های معروف این کشور می توان به گوانجو، بیجنگ، تیان زین، چونگ چین، شن زین، شانگهای، پکن، چن دو، نانکن، دالیان، نین پو، چین دایو، شی ان، هاربین، جی نان، چیان چون، لهاسا، جی لین، جن جو، جایوچین، لیوجو، چین دایو و ... اشاره نمود.

چین دارای طبیعت بسیار زیبا و متنوع بوده و مکان های دیدنی زیادی دارد، برای مثال دیوار چین که به منظور محافظت از سلسله های چین ساخته شده و طول آن به 6357 کیلومتر می رسد، همچنین این دیوار در شمال پکن قرار گرفته است. از جمله کوه های معروف چین هیمالیا، تانگولاف کون لون، تای هانگ، چی لیان و لینگ میباشد. همچنین این کشور دارای رودخانه های بسیار زیبا و معروف یانگ تسه، هوانگ هه، لیائوهه، هی لونگ جیانگ، لونگ جیانگ است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور چین , تور چین بهار 95 , قیمت تور چین و بلیط ارزان چین به وبسایت زیر مراجعه کنید

 

www.arshantour.net

آژانس مسافرتی آرشان پرواز...
ما را در سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز دنبال می کنید

برچسب : تور چین , تور چین بهار 95 , قیمت تور چین , بلیط ارزان چین, نویسنده : admin arshantour بازدید : 92 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:22